Vi har nu gått in i februari, även känd som vabruari. Jag hoppas och ber att ni ändå ska få hålla er hyfsat friska! Själv har jag legat hemma sjuk i veckan, men börjar nu vara frisk igen och kommer ta ikapp lite eftersläntande arbetsuppgifter allteftersom.

Här kommer veckans infomail:

Nu på söndag möts vi till gudstjänst kl.10:30 och inleder det nya predikotemat "Helt liv". Veckorna fram till påsk kommer vi med inspiration av Daniel Röjås bok med samma namn tala om goda vanor som gör livet mer helt. På söndag kommer jag predika om den första vanan med rubriken "Konsten att förundras". Söndagsäventyret har samling för barnen, vi kommer fira nattvard tillsammans, och avslutar sedan med fortsatt gemenskap runt fikaborden.

Anmälan lunch årsmötet 11 feb
Nästa helg är det årsmöte, vilket kommer inkludera gemensam lunch. I år festar vi till det med pizza! För att kunna beräkna inköp någorlunda vettigt, maila antal personer som kommer och ev specialkost till Ingela: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

PS. Årsmöteshandlingar kommer inom kort i separat mail.

Nyhetsbrev från Eswatini
Via denna länk kan du läsa de senaste uppdateringarna från våra missionärer Sandra och Andreas Palm: